מוניות לשארם א שייח

איך מגיעים מטאבה לשארם א-שייח?

עיר הנופש המצרית שארם א-שייח' סחפה אליה לאחרונה מבול חדש של תיירים ישראליים, בעיקר בזכות קו הטיסות הישירות החדש מתל-אביב לשארם. ובכל זאת, יש עדיין אנשים שמעדיפים את הדרך המסורתית להגיע לשארם א-שייח – לקחת את האוטו לאילת, לעבור את הגבול, ולקחת מונית מהעיר טאבה ועד שארם. 

 

אם אתם חלק מאותם אנשים, המדריך הבא יענה על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר בכל מה שקשור למוניות מטאבה לשארם א-שייח'.

כמה זמן לוקחת הנסיעה מטאבה לשארם א-שייח'?

שארם נמצאת בנקודה הדרומית ביותר של קו החוף של סיני, קצת יותר מ-200 קילומטרים מהעיר טאבה שנמצאת בגבול. הנסיעה אורכת כשעתיים וחצי, ובהחלט אפשר לעשות אותה עם מונית. הנסיעה היא נסיעה יפה על כביש אחד, לאורכו תראו את הים האדום, את ההרים המשוננים וכמובן את המדבר הגדול והצחיח.

האם להזמין מראש מונית מטאבה לשארם?

בהחלט עדיף שכן, מכמה סיבות. הסיבה הראשונה היא המחיר. כשאתם סוגרים מראש עם נהג, אתם קובעים את המחיר מראש, וכך לא מופתעים בגבול. לעומת זאת, אם תגיעו לגבול ותתחילו לשאול נהגים כמה עולה הנסיעה, אתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים הרבה יותר ממה שהייתם צריכים. 

 

בנוסף, הרבה פעמים עדיף לבחור מראש בנהג מומלץ. הסיבה היא שישנם נהגים בסיני שעלולים לנהוג בצורה מסוכנת, להשתמש בטלפון תוך כדי נסיעה, לנסוע מעל למהירות המותרת וכדומה, וכן ישנם רכבים ישנים וללא מזגן. כיוון ומדובר על נסיעה ארוכה, אתם רוצים לבחור בנהג אמין, שנוסע על רכב חדש ושקיבלתם עליו המלצות.

 

כמה עולה נסיעה מטאבה לשארם א-שייח'?

נסיעה מטאבה לשארם עשויה לעלות, נכון ליום כתיבת שורות אלו, בין 80-100$ (בין 280-360 ש"ח, לפי שער הדולר). כמו כן, יש לוודא שהמחיר הוא לכל המונית – ולא פר אדם! 

 

נהג מומלץ – מחמוד 201002951123 

טיפים חשובים לפני הזמנת מונית לשארם א-שייח'

רגע לפני שאתם מזמינים מונית, קבלו עוד כמה טיפים שחשוב לקחת בחשבון:

 

  • בקשו המלצות – כאמור, הטיפ החשוב ביותר הוא לנסות ולקבוע מול נהג שקיבלתם עליו המלצות. ההמלצות האלו יכולות להיות מחברים שנסעו לאחרונה או מקבוצות פייסבוק ורשתות חברתיות. אם אתם לא מוצאים נהג מומלץ, תוכלו לשאול את המלון בו אתם מתארחים אם הם מציעים שירות הסעות. לרוב, התקשורת מול הנהג מתבצעת בווטסאפ, בהקלטות קוליות בעברית. 
  • התחברו לישראלים בגבול – כדי להוזיל את עלות המונית, תוכלו לנסות ולראות אם יש ישראלים נוספים שמחפשים לנסוע לשארם ועוד לא הזמינו מונית. הם יוכלו להצטרף למונית שלכם, וכך תוכלו לחלוק את התשלום.
  • אל תתביישו להעיר לנהג – אם אתם רואים שהנהג נוסע בצורה לא בטיחותית, אל תתביישו להעיר לו ולבקש ממנו לנסוע בזהירות!
  • נקודות ביקורת – שימו לב, לאורך הדרך אתם עשויים להיתקל בנקודות ביקורת של המשטרה. השוטרים יכולים לבקש את הדרכונים שלכם וכן פרטים נוספים. ענו על הבקשות שלהם והישמעו להוראות. 

ואחרי החופשה - אל תשכחו לחזור דרך מעבר הגבול!

אם בוחרים בנהג מומלץ, הנסיעה במונית מטאבה לשארם א-שייח' יכולה להיות נוחה, בטיחותית ויפה מאוד. כמובן, אל תשכחו להזמין מונית גם לדרך חזור. חשוב לדעת שאם נכנסתם לסיני דרך מעבר טאבה, עליכם לצאת מאותו המעבר (לא ניתן לחזור בטיסה!).