שארם א-שייח עם ילדים

אם אתם מחפשים חופשה משפחתית קרובה, זולה, מהנה ומלאה באטרקציות – אין לכם מה להמשיך לחפש, כי מצאתם את היעד המושלם: שארם א-שייח'. העיר שארם א-שייח' בחצי האי סיני היא יעד נפלא למשפחות עם ילדים, והיא מספקת חופשה חלומית ומלאה בהרפתקאות וכיף. 

העיר ידידותית מאוד לילדים, וכוללת מגוון ענק של ריזורטים לבחירה המתאימים למשפחות, מרכזי בידור, ספורט ימי ופארקי מים. כשמוסיפים לכך את מזג האוויר הנוח, הקרבה לישראל והמחירים הזולים משמעותית, מקבלים חופשה משפחתית שאי אפשר לפספס איתה. 

אם עדיין לא השתכנעתם, קבלו כמה אטרקציות מדהימות בשארם שמתאימות גם לילדים וגם למבוגרים:

בתי מלון ידידותיים למשפחות

כדי להנות במקסימום מהחופשה המשפחתית שלכם, בחרו במלון האידיאלי למשפחות. בשארם תמצאו אינסוף אופציות לריזורטים שמיועדים למשפחות, ויספקו לכם כל מה שצריך לחופשה חלומית מוצלחת. הריזורטים האלו כוללים בדרך כלל מספר גדול של בריכות, כולל בריכות המיועדות לילדים קטנים, וכן גם מועדון ילדים ואטרקציות נוספות כמו ספורט ימי, צלילה ושנורקלינג. חלק מהמלונות כוללים מגלשות שחיה ופארק מים, וכן אטרקציות כמו טניס, כדורעף ועוד. בכולם תמצאו מספר מסעדות עם אוכל שמתאים גם לילדים. בקיצור, ברגע שאתם בוחרים ריזורט שמתאים לכל המשפחה, חצי מהעבודה כבר מאחוריכם, והילדים שלכם יהנו מכל האטרקציות שיש למלון להציע!

פארק המים אקווה-בלו

פארק המים אקווה-בלו הוא פארק מים נפלא, שמספק לכל המשפחה יום של כיף ואדרנלין. הפארק הזה כולל לא פחות מ-44 מגלשות מים, חלקן מפחידות מאוד, לצד תשע בריכות. חלק מהמתקנים מתאימים גם לילדים קטנטנים במיוחד, כולל בריכה עם מים רדודים המתאימה לילדים. לצד פארק המים אקווה בלו ישנם פארקי מים נוספים שמפוזרים בין הריזורטים. אם הילדים שלכם חובבי אקסטרים ואדרנלין, שווה לכם למצוא מלון שכולל פארק מים בין כתליו! 

צלילות

אם הילדים שלכם יודעים לצלול – או רוצים ללמוד לצלול – העיר שארם היא מקום מדהים לעשות את זה. בשארם כמה מאתרי הצלילה היפים ביותר בעולם, ותוכלו לצלול עם הילדים בים האדום ולצפות בחיי הים המרהיבים. כמו כן, הרבה מאתרי הצלילה מציעים שיעורי צלילה לילדים גם מגיל קטן (~10). 

 

אם צלילות זה פחות מתאים לילדים שלכם, גם שנורקלינג הוא אופציה נהדרת לבילוי עם הילדים, שיהנו לשחות עם הדגים ולצפות בחיי הים. מדובר על אחת האטרקציות המובילות בשארם, שידועה בחיי הים הצבעוניים והיפיפיים שלה, וזו אטרקציה מהממת לילדים שהם יזכרו לאורך זמן. 

להזמנה אונליין:

Powered by GetYourGuide

יום במדבר

אם אתם בשארם א-שייח' עם ילדים, יום במדבר הוא אטרקציה שאתם חייבים לעשות. במהלך היום הזה אתם והילדים תהנו ממגוון הרפתקאות, שכוללות, בין היתר, רכיבה על גמלים, ארוחה מסורתית באוהל בדואי, ריקודי בטן וצפייה בכוכבים. יום הרפתקאות כזה הוא יום בלתי נשכח לכם ולילדים שלכם, שיוציא אתכם לרגע מהים והבריכה אל הטבע המדברי הבלתי נגמר. ניתן גם לשלב פעילות אקסטרימית כמו נסיעה בג'יפ במדבר וכן מסלולי הליכה בטבע.

להזמנה אונליין:

Powered by GetYourGuide

מופע דולפינים ושחיה עם דולפינים

מופע הדולפינים בשארם א-שייח' הוא עוד אטרקציה נהדרת שמתאימה לילדים. מופע הדולפינים הוא מופע של חצי שעה, במהלכו שלושה דולפינים חכמים, מתוקים ושובבים עורכים מופע מרהיב יחד עם המדריכים שלהם. המופע מתאים הן לילדים והן למבוגרים, ומאפשר להביט בחיות המתוקות והחכמות. רוצים להגיע כמה שיותר קרוב לדולפינים? באותו המקום ניתן גם לשחות עם דולפינים, אטרקציה של כחצי שעה במהלכה ילדים יכולים לשחות לצד הדולפינים ולשחק איתם. 

להזמנה אונליין:

Powered by GetYourGuide

חוף ים וספורט ימי

כמובן, חלק בלתי נפרד מבילוי בשארם עם ילדים הוא בילוי בחוף הים. בין אם בחוף הים הפרטי של המלון שלכם ובין אם בחופים נוספים במפרץ נעמה או בפארק ראס-מוחמד, מדובר על חלק מהותי מחופשה בשארם עם ילדים. בחוף הים ניתן לשחות במים וכן גם להנות מספורט ימי כמו אופנוע ים, סירות פדלים ואטרקציות ימיות נוספות. 

להזמנה אונליין:

Powered by GetYourGuide

הוליווד בשארם א-שייח'

אטרקציה נהדרת לילדים בשארם היא מתחם הוליווד שארם א-שייח'. במקום הזה אפשר לבלות יום שלם, ולחקור את האטרקציות השונות שכוללות מזרקות מרקדות, הופעות חיות, קולנוע 7D, פארק דינוזאורים וכן גם חנויות בגדים וחנויות מזכרות. המסעדות במקום הן בסגנון של סרטים קלאסיים, והמקום כולו מאוכלס בבובות שעווה של סלבריטאים בינלאומיים. 

 

כיכר סוהו

כיכר סוהו היא אטרקציה ידידותית לכל המשפחה. מדובר על קומפלקס של חנויות ואטרקציות, שכולל, בין היתר, החלקה על הקרח, באולינג, אולמות משחק (ארקייד), פינת משחק לילדים קטנטנים, מגלשות ועוד. כמו כן, במתחם מסעדות ובתי קפה שמתאימים גם לילדים. זהו מקום נהדר לבלות בו צהריים חמים במיוחד או ערב נחמד, אחרי שביליתם כל היום בים.

השוק העתיק

השוק העתיק הוא אטרקציה שתדבר גם להורים אבל גם לילדים, שיהנו מכל המראות והריחות האופפים את המקום. השוק העתיק הוא מקום נהדר לחוות את התרבות המצרית האותנטית, והילדים שלכם יהנו להסתכל בכל המזכרות ועבודות היד שנמכרות בדוכנים, ואף יוכלו להתאמן על כישורי המיקוח שלהם. במקום תוכלו לטעום אוכל רחוב מצרי וקינוחים שונים וכן לקנות מזכרות הביתה.

טיילת נעמה

שיטוט בטיילת נעמה הוא טיול נהדר גם עם ילדים. יש הרבה דברים מעניינים לראות לאורך הטיילת, מחנויות מזכרות, דרך בתי קפה ומסעדות (כולל מסעדות רשת כמו מקדונלדס או פיצה האט) ועד חנויות בגדים ואקססוריז. הטיילת תוססת בעיקר בערב, כשהחום יורד, וזהו בילוי ערב מהמם לכם ולילדים.

שיט

שיט בים האדום יכול להיות חוויה בלתי נשכחת לכם ולילדים. במהלך השיט תוכלו לצפות בנופים המרהיבים של הים, של רצועת החוף ושל ההרים המכתרים את המפרץ, וכן לשמוע מידע היסטורי מרתק על האזור כולו. את השיט ניתן לקחת ישירות ממפרץ נעמה.

להזמנה אונליין - טיול מומלץ עם שייט לראס מוחמד ואי לבן

Powered by GetYourGuide