מסעדות בשארם א-שייח'

אף חופשה לא שלמה בלי כמה מסעדות מצוינות באמת לסיים איתן כל יום, בטח אם מדובר על חופשת בטן-גב ביעד כמו שארם א-שייח'. אחרי ימים ארוכים על החוף, צלילות במים ובילוי בבריכה,  אתם בטח רעבים; אל דאגה, אנחנו כאן לעזור. 

שארם הפכה לידועה מאוד במנות פירות הים שלה, אבל לא רק – הריזורטים המפוארים של העיר מתהדרים בכמה מהמסעדות הטובות ביותר באזור. אתם רק צריכים להחליט – האם בא לכם להשתלב עם המקומיים ולהנות ממסעדות מצריות, או דווקא לבחור במסעדות אסייתיות, איטלקיות או צרפתיות מצוינות? 

איגדנו לכם רשימה של 10 המסעדות הטובות ביותר בשארם, ולכם נותר רק לבחור!

מסעדת ראנגולי (Rangoli)

רנגולי היא אחת המסעדות המובחרות שמחכות לכם בשארם א-שייח'. המסעדה ממוקמת באופן רומנטי על צלע צוק של אתר הנופש מובנפיק, והנוף שלה, הניבט אל מפרץ נעמה, עוצר את הנשימה. המסעדה עצמה היא מסעדה הודית, והשף שלה הוא יליד מומביי, כך שתהיו בטוחים שמדובר על מקום אותנטי במיוחד ושאתם בידיים טובות. המנות הן מנות הודיות אותנטיות וחריפות, ובמסעדה תמצאו מנות כמו דאל עדשים שחורות, טנדורי ונאן. מומלץ להזמין מקום מראש, וטיפ שלנו – בקשו מקום במרפסת, כך שיהיה לכם את הנוף הכי טוב במסעדה. 

כתובת: Naama Bay 46619 South Sinai 46619 sharm-el-sheikh Egyp

אתר: https://www.movenpick.com/en/africa/egypt/sharm-el-sheikh/resort-sharm-el-sheikh/restaurants/rangoli.html

מסעדת (L'entrecote Steakhouse)

מסעדת בשרים איכותית וטובה! אל תחפשו יותר רחוק מהמסעדה זו, שכולה קסם אירופאי ואווירה אלגנטית. העיצוב מורכב כולו מעץ ומשרה אווירה עתיקה, והתפריט כולל יינות מובחרים, גבינות צרפתיות, סטייקים טובים ופסטה עם בשר. במסעדה מרפסת שמשקיפה על המפרץ, כך שתרגישו לרגע כאילו אתם נמצאים באיטליה או בצרפת של המאה הקודמת. מקום נהדר לזוגות שמחפשים מקום אלגנטי ורומנטי, אך גם למשפחות.

כתובת: SOHO Square, Qesm Sharm Ash Sheikh, South Sinai Governorate 46628, מצרים
אתר: https://soho-sharm.com/sharm-restaurants/lentrecote-steakhouse-french-food/

מסעדת אל מאסריאן (El Masrien)

מסעדה נהדרת שנמצאת בשוק העתיק ומציעה אוכל מצרי אוריינטלי במחירים נוחים מאוד. היא מתמחה בעיקר באוכל רחוב מצרי, שכולל, בין היתר, קבבים, Mahashi (ירקות ממולאים), Fattah (מנה מצרית מוכרת של בקר מבושל על מיטה של אורז, לצד פיתה ורוטב עגבניות). לאמיצים בלבד מחכה גם מנת המומבר, שמורכבת ממעיים ממולאים והגיעה מהמטבח העות'מני. צמחונים יוכלו להנות גם ממנות צמחוניות שיש למטבח המצרי להציע. שימו לב כי האווירה במסעדה היא עממית, ולכן היא מתאימה לבילוי צהריים או ערב קליל.

כתובת: Qesm Sharm Ash Sheikh, South Sinai Governorate, Egypt

אתר: http://sharmcommunity.com/el-masrein-restaurant-sharm-el-sheikh/

מסעדת פאירוז (Fairuz Restaurant)

המסעדה הזו היא מסעדה ים-תיכונית בניחוח לבנוני, ואתם חייבים לעצמכם לפחות ביקור אחד במסעדה בסגנון הזה כשאתם נמצאים בשארם א-שייח'. בין היתר תמצאו במסעדה מנות כמו כבדי עוף מבושלים ברוטב מולסה, נקניקיות חריפות, תבשיל שעועית ירוקה ולחם ייחודי. כמובן, ניתן גם לבחור במנות המוכרות לנו יותר, כמו שווארמה וחומוס. תוכלו לבחור את תפריט הטעימות, ודרכו לטעום מגוון גדול של טעמים ומנות מהמסעדה. לצד האוכל, ניתן ליהנות מתפריט יינות מצוין, קוקטיילים טובים ובירה, וכן גם מגוון מיצים טבעיים. 

כתובת: Sharm Al Shiekh, South Sinai Governorate, Egypt

מסעדת פומודורו (Pomodoro)

מתגעגעים לקצת ניחוחות איטלקיים? אל תפספסו את מסעדת פומודרו, שתציע לכם חוויה איטלקית בלב סיני. המסעדה הזו ממוקמת במלון Camel, והיא פתוחה גם לארוחות בוקר, צהריים וערב. המסעדה בניחוח איטלקי ולכן תמצאו בה מנות כמו פיצה בעבודת יד, פסטות, וכן מנות של דגים ובשר. למסעדה מרפסת פתוחה, וכן היא מספקת אווירה תוססת, מודרנית וחברותית, שללא ספק תשמח את הבטן ואת הלב שלכם.

כתובת: St NAAMA BAY، Malek Al Bahrein, Sharm Al Shiekh, South Sinai Governorate 46619, Egypt

אתר: https://www.cameldive.com/food-and-drinks-pomodoro-restaurant/

מסעדת קאמל בר & רוף (Camel Bar & Roof)

אם אתם מחפשים חוויה קולינרית ייחודית בטיול הקרוב שלכם לשארם א-שייח', אל תפספסו את המסעדה הזו, אחת המסעדות המפורסמות בעיר. למעשה, לא מדובר ממש על מסעדה, אלא על חלל המורכב משלושה ברים שמציעים ארוחות ערב ומשקאות, כולל קוקטיילים מובחרים. הבר הראשון הוא בר "רגיל" בו אפשר להנות מהופעות חיות, משחקי ספורט וקריוקי. הבר השני הוא למעשה מרפסת גדולה, ממנה ניתן לצפות על השקיעה. החלל השלישי הוא הגג, שבו ניתן לצפות בנוף המרהיב של מפרץ נעמה וכן לעשן נרגילה תוך שאתם יושבים על ספות וכריות. וכמובן, בואו לא נשכח את האוכל – במסעדה הזו תוכלו למצוא מנות שונות וקז'ואליות של המבורגרים, פיצות, פסטות, דגים וסלטים – מהמסעדות האלו שכל אחד יכול למצוא משהו לאכול. 

כתובת: St Naama Bay، Malek Al Bahrein, Sharm Al Shiekh, South Sinai Governorate, Egypt

אתר: https://www.cameldive.com/food-and-drinks-camel-bar-rooftop/

מסעדת סאלה תאי (Sala Thai)

בא לכם על ניחוח אסייתי? אל תחפשו יותר רחוק ממסעדת Sala Thai, מסעדה תאילנדית מעולה ומוצלחת על טהרת הקארי והנודלס. במסעדה הזו תמצאו מנות תאילנדיות מובילות ומתובלות בעדינות בקסם התאילנדי, אווירה מתוחכמת, וכן שירות אישי מצוין ונוף מרהיב לים. המסעדה מעונבת יחסית, ולכן יש להגיע בלבוש מוקפד ולהימנע מלהגיע עם כפכפים ובגד ים כדי למנוע אי נעימות בכניסה. כמו כן, מומלץ להזמין מקום מראש.

כתובת: 58 , Gardens Bay, South Sinai Governorate, Egypt

מסעדת פירות ים פיירס (Fares Seafood)

חובבי פירות הים ייהנו מאוד מהמסעדה הזו, שמציעה מבחר טרי ומפנק של מנות המורכבות מפירות ים, המוגשות עם לימון וסלט ירוק – קלאסי, פשוט וטעים. למסעדה המצוינת הזו שלושה סניפים, ושניהם ממוקמים בשוק העתיק של שארם א-שייח'. המסעדה מציעה חוויה קולינרית מצוינת, וידועה מאוד בזכות הרמה הגבוהה שלה וטריות הרכיבים. כמו כן, במקום יש אווירה תוססת ורועשת והיא תמיד מלאת אנרגיה, כך שהיא יכולה להשתלב נפלא עם יום בשוק. היא מומלצת בעיקר לארוחות צהריים, אך יכולה להיות מתאימה גם לארוחת ערב.

מסעדת עראב באקס (Arab Bucks)

ובחזרה לאוכל ערבי מסורתי – הכירו את המסעדה הזו, אחת המסעדות התוססות והפופולריות ביותר, בעיקר לשעות ערב מאוחרות. המסעדה ידועה בזכות הצוות החביב שלה, המגוון הגדול של המנות והיותה מתאימה כמעט לכולם. המקום הזה אמנם קטן ולא רשמי מדי, אך הוא מציע מבחר של מנות איכותיות, קפה מצוין וקוקטיילים נהדרים במחירים נוחים מאוד, ובאווירה ביתית, חמימה ואוהבת אורחים. כמו שתראו בעצמכם, המסעדה הזו שוקקת בכל ערב בשבוע, ופופולרית הן אצל המקומיים והן אצל התיירים. מבחינת מנות, תמצאו מבחר מגוון של מנות מקומיות לצד בינלאומיות, כמו פסטות, מרקים, פירות ים ובשרים. 

כתובת: 2CRH+XPP, Qesm Sharm Ash Sheikh, South Sinai Governorate, Egypt