טרקטורונים בשארם: הרפתקה מרגשת!

שארם א-שייח' היא יעד תיירותי פופולרי במצרים, הידועה בחופים היפים שלה, בשוניות האלמוגים ובנופי המדבר. אמנם ישנן דרכים רבות לחקור את העיר, אך אחת הדרכים המרגשות וההרפתקניות ביותר היא נסיעה ברכב שטח טרקטורונים (ATV). במאמר זה, נחקור את המקומות הטובים ביותר עבור טרקטורונים בשארם, מאיפה להזמין אותם, ממה להיזהר כדי שתרגישו את החוויה שלא תשכח.

להזמנת טיול יום טרקטורונים מורדך:

Powered by GetYourGuide
Powered by GetYourGuide

מקומות לטרקטורונים בשארם

בשארם א-שייח' יש הרבה נופים מדבריים מדהימים שמתאימים לטיולי טרקטורונים. אחד המקומות הפופולריים ביותר הוא מדבר סיני, שמציע נופים עוצרי נשימה של ההרים והעמקים. אפשרות מצוינת נוספת היא הפארק הלאומי ראס מוחמד, שיש בו מגוון רחב של שטחים, מדיונות חול ועד גבעות סלעיות. תוכלו גם לחקור את הכפרים הבדואים ולחוות את התרבות והמסורות הייחודיות שלהם.

היכן להזמין טרקטורונים משארם?

ישנם מפעילי טיולים רבים בשארם המציעים טיולי טרקטורונים, וחשוב לבחור באחד בעל מוניטין. כמה מהפופולריים ביותר כוללים את הרפתקאות ספארי סיני, טיולי טרקטורונים בשארם וספארי מדברי שארם א-שייח. אתה יכול להזמין נסיעה בטרקטורון שלך באינטרנט או דרך שירות לובי של המלון שלכם. לרוב גם בכניסה תמצאו עלונים ופליירים על האטרקציות בשארם.

הנה כמה חברות שמפעילות טרקטורונים בשארם א-שייח' והמחירים המשוערים שלהן:

  1. Safari Sharm El Sheikh – המחירים מתחילים מ-$40 לאדם לנסיעה של שעתיים.
  2.  Safari Trips Sharm el Sheikh – המחירים מתחילים מ-$60 לאדם לנסיעה של שעתיים.
  3. Sinai Safari Adventures – המחירים מתחילים מ-$40 לאדם לנסיעה של שעתיים.

שימו לב שהמחירים עשויים להשתנות בהתאם למשך הנסיעה, סוג הטרקטורון ומפעיל הטיולים. תמיד כדאי לבדוק ישירות מול מפעיל הטיולים את המחירים והזמינות המעודכנים ביותר.

 

כמו כן ניתן כאן אונליין:

Powered by GetYourGuide

ממה חשוב להיזהר - בטיחות מעל הכל!

בעוד רכיבה על טרקטורון יכולה להיות חוויה מרגשת, חשוב לנקוט באמצעי זהירות. הקפד לחבוש קסדה וציוד מגן, ופעל לפי הוראות המדריך שלך. הימנע מרכיבה קרוב מדי לרוכבים אחרים והיו מודעים לסביבתכם. כמו כן, הקפידו על הסביבה והימנעו מפגיעה בנוף הטבעי.
בנוסף תקראו המלצות, תראו שהטרקטורונים תקינים ותצלמו מכל הכיוונים, שלא יקרה מקרה שיגידו ששברתם או הרסתם משהו, ועוד חשוב זה מחיר! ולוודא שהמחיר כולל הכל שלא יהיו תוספות כלשהם, מלבד טיפ למדריך שזה רשות לכל דבר.

לסיכום,

רכיבה על טרקטורון בשארם א-שייח היא חוויה בלתי נשכחת המאפשרת לכם לחקור את היופי הטבעי של העיר בצורה ייחודית ומרגשת. עם מפעיל הטיולים הנכון ואמצעי זהירות, תוכלו ליהנות מטיול מרגש במדבר ולגלות פנינים נסתרות שלא הייתם רואים אחרת. אז, הצטיידו ותכוננו להרפתקה שלא תשכח!