כיכר סוהו בשארם

כיכר סוהו (Soho Square) נמצא בלב שארם, שוכן ליד מלונות הטובים ביותר בשארם סיארה וסאבוי באיזור ה White Knight Bay, הכיכר שהינו מרכז מרהיב נבנה ע"י האוליגרך המקומני חאמד עזיז, במקום תמצאו מדרחוב יפה גדול וצבעוני, מסביבו גלריית בוטיק יוקרתית, מסעדות ממטבחי העולם שונים, החלקה על הקירח, קניון, קזינו רויאל שוכן ממש ממול, מועדון לילה בודה והארד רוק קפה, כמובן שבטיילת עצמה תמצאו גם דוכני אוכל, גלידה, קפה משובח של אבו נאף ועוד.

צוות שארם, ביקר פה בכריסטמר, האיזור מלא בתיירים, כמובן שיש מקום לכולם, בכניסה נעמד עץ השוח מרהיב עם מספרים של השנה החדשה בגדול!

מומלץ להגיע בשעות הערב, מקום בילוי של כמה שעות לכל המשפחה, גם הילדים יתלהבו, למי שיש בנות יש מלא מקומות איפה שאפשר לעשות להם צמות.
בנוסף לכל הילדים קיימות 3 אטרקציות מרכזיות: קרוסת סוסים, מכוניות מתנגשות, קרוסלת מסוקים, כל אטרקציה עולה 10 לירות מצריות.

כמובן שיש גם מה לעשות למבוגרים וצעירים, ישנם 3 ברים, מועדוני לילה.

בנוסף גם תוכלו לבקר בבית הבריטי.

לחובבי השופינג ישנם חנויות לאורך כל הרחוב שמוכרים: ביגוד, עור, תכשיטים, בגדי ילדים, חנויות משקפיים, מזכרות, בית מרקחת ואפילו מספרה.

סיור מודרך:

Powered by GetYourGuide

מופע מזרקות מזמרות

אחת האטרקציות המרהיבות בכיכר סוהו בשארם, זה מופע המזרקות המזמרות, ניתן לצפות החל מהערב בשעות הבאות:

משעה 19:00 במשך 15 דקות, כל שעה עגולה ז"א: בשעה 20:00, 21:00, 22:00 ומופע אחרון בשעה 23.00.

בית קולנוע Culturama

מדובר על בית קולנוע ענק עם מסך פנורמי 360 מעלות, אשר מקיף את הקהל מסביבו ונותנת תחושה של מעורבות בכל המתרש בסרט.

ספוילר קטן: מה שמצפה לכם הוא מסע מרגש בהיסטוריה של 3000 שנה לפניה"ס ועד היום. חיבור של עבר עם ההווה. בהם תחוו את בניית הפירמודות, כיצד נבנו מקדשים מצריים, ועוד.

שעות פתיחה החל משעה 20:00 העלות היא 35 לירה מצרית.

איך מגיעים לכיכר סוהו?

כמובן שאם אתם מתארחים באחד המלונות ליד תוכלו להגיע ברגל.
הכתובת היא: White Knight Bay או ב-Four Seasons ו-AA Grand Oasis Resorts

במידה ואתם נמצאים באיזורים מרוחקים (תוכלו לבדוק בעזרת אפליקציית גוגל מפות) תוכלו כמובן להגיע במונית, רק חשוב לדבר עם הנהג מונית ולסגור איתם מחיר מראש.

ביציאה משם מומלץ לצאת כמה רחובות ליד ולתפוס מונית, כי באיזור סוהו יש חברה אחת של מוניות בלבד והם גובים מחירים מוגזמים במיוחד שמדובר בתיירים.

בתחבורה כמו אוטובוס או מיניבוס, לא ממליצים לכם.

כיכר סוכו בתמונות שצילמנו