סים ותקשורת בשארם – האם יש וויפי בשארם?

אם אתם נוסעים בקרוב לשארם, אתם בטח רוצים לדעת מהן אפשרויות התקשורת שלכם בשארם, האם יש וויפי ואיפה אפשר לקנות סים לאינטרנט בשארם. המדריך הבא יסביר לכם כל מה שצריך לדעת על סים ותקשורת בשארם.

האם יש וויפי בשארם?

אולי תתפלאו לשמוע שבשארם וויפי חינמי הוא די נפוץ. תוכלו למצוא וויפי במרבית בתי הקפה והמסעדות עם אינטרנט לא רע בכלל (אם כי סביר שלא יהיה מהיר כפי שאנחנו מכירים מהארץ), וכן גם בבתי המלון

איפה קונים סים בשארם?

אם אתם מעוניינים באינטרנט חופשי במשך כל החופשה שלכם, הדרך הכי טובה להשיג אותו בזול היא לרכוש כרטיס סים מצרי. כרטיס כזה יאפשר לכם להיות זמינים במהלך כל החופשה שלכם. במצרים יש ארבע ספקיות עיקריות של כרטיסי סים: Vodafone, Orange, Etisalat ו-WE.

 

הספקית Vodafone היא הנפוצה ביותר בשארם, ותוכלו למצוא כמה נקודות מכירה שלה ברחבי העיר, למשל בשוק ובכיכר סוהו. כמו כן, תוכלו למצוא גם כרטיסי סים בשדה התעופה, אם כי המחיר שם יהיה גבוה יותר (ועדיין נמוך יחסית).

 

כדי לקנות כרטיס סים בשארם, חשוב להצטייד בדרכון שכן הכרטיס יירשם על שמכם. אל תהיו לחוצים בזמן, כי התהליך כולו יכול להיות קצת ארוך והחנות עמוסה. ניתן לבחור בין כמה חבילות – אינטרנט בלבד, אינטרנט ושיחות או שיחות בלבד. תוכלו לרכוש מתוך מגוון חבילות – מ-10MB ועד 40 ג'יגה. 10 ג'יגה-בייט, למשל, יעלו לכם בסביבות ה-40 שקלים.

 

אם אתם צריכים להטעין את כרטיס הסים שלכם (אם נגמרה חבילת האינטרנט), תוכלו לעשות זאת גם בחנויות "לא רשמיות", כמו קיוסקים, אך שימו לב שהמחירים משתנים ושלא יעבדו עליכם. לרוב יש לשלם כ-30% מס על ההטענה. 

רכישת eSim לגלישה בשארם

דרך נוספת לחבילת אינטרנט שכדאי להכיר היא eSim, סים דיגיטלי (כלומר, לא סים פיזי שמכניסים למכשיר, אלא סים שקונים ומפעילים דרך האינטרנט). רוב מכשירי הסלולר החדשים תומכים ב-eSim, אך אם יש לכם מכשיר ישן או שאתם לא בטוחים אם הטלפון שלכם תומך בפונקציה, חשוב לבדוק זאת מראש.

את ה-eSim ניתן לקנות דרך אתרי האינטרנט השונים ולהפעיל ברגע שאתם מגיעים לשארם. המחירים והחבילות משתנים. 

בחיפוש באפליקציית AIRALO מצאנו את החבילות הבאות:
סים של חברת "Giza Mobile"

  1. חבילת 1GB – בתוקף ל-7 ימים בעלות של: 9.5$ – לרכישה
  2. חבילת 3GB – בתוקף ל-30 ימים בעלות של: 18$ – לרכישה
  3. חבילת 5GB – בתוקף ל-30 ימים בעלות של: 25.50$ – לרכישה

תוסיפו את הקופון GERMAN8213 ותקבלו 3$ הנחה!
לרישום והתקנה לחצו כאן – https://ref.airalo.com/ckq1

האם ניתן לרכוש חבילות גלישה מחברת הסלולר שלי?

הרבה אנשים שנוסעים לחו"ל רוכשים חבילות דרך חברות הטלפון הישראליות. חשוב מאוד לדעת שלא כל החברות האלו מאפשרות רכישת חבילה לשארם (ולמצרים בכלל), ולכן יש לקרוא את האותיות הקטנות!

קליטה ותקשורת בשארם

מבחינת קליטה, טוב לדעת שהקליטה בשארם טובה, כך שלא תהייה לכם בעיה לגלוש באינטרנט או לדבר בטלפון. לעומת זאת, כמו בכל מקום אחר, אם תחליטו לטייל או לצאת ממרכז העיר לאזורים מדבריים או לחופים רחוקים, יכול להיות שלא תהיה לכם קליטה. חשוב לקחת זאת בחשבון ולהתכונן בהתאם.